Termeni si conditii

Definitii

Termenii si conditiile, au in vedere S.C. Ecocald SRL, cu sediul in Satu Mare, Piata Soarelui, bloc. UU7, ap.7, jud. Satu Mare, cu numar de inregistrare la Registrul Comertului J30/445/17.06.2020 , cod unic de inregistrare RO 17919255, cont bancar RO86 0130 1202 8603 32XX, reprezentata de Dl. Peter Molnar, in calitate de ADMINISTRATOR .

Regulile si acordurile generale, precizate in cele ce urmeaza, se vor referi la toate vanzarile de produse si prestatii oferite de societatea SC ECOCALD SRL prin intermediul platformei online https://ecocald.ro catre client. Astfel, se vor intelege urmatoarele:

  • produse si prestatii: orice articol sau serviciu destinat a fi livrat de catre vanzator, clientului;
  • solicitarea: documentul digital prin care clientul cere cumpararea unor produse sau servicii expuse in oferta platformei online https://ecocald.ro;
  • acord: solicitarea validata de vanzator (validarea unei solicitari se poate realiza doar telefonic sau digital).

Inregistrarea si confirmarea unei comenzi

Prin initierea unei solicitari (digital sau telefonic) prin intermediul platformei online https://ecocald.ro, clientul este de acord cu modul de comunicare prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile (digital sau telefonic). O solicitare este formata din urmatoarele:

  • produse sau prestatii gasite in oferta platformei online mentionata anterior;
  • informatii precise cu privire la datele de facturare, livrare si alte detalii speciale;
  • cerintele clientului. Initierea unei solicitari (digital sau telefonic) nu implica si validarea solicitarii si a acordului. Procesul complet cuprinde urmatoarele etape:
  • inscrierea unei solicitari: se va crea un numar unic automat pentru fiecare solicitare inregistrata;
  • preluarea unei solicitari de un reprezentant de vanzari, in cadrul orelor de lucru;
  • validarea unei solicitari se face dupa examinarea solicitarii si a stocului produselor incluse in solicitare. Aceasta validare se realizeaza doar de un reprezentant de vanzari, telefonic sau digital (e-mail);
  • livrarea unei solicitari se realizeaza dupa validarea solicitarii si stabilirea detaliilor de livrare de catre reprezentantul de vanzari sau livrari si de catre client.

Nota: Solicitarile care includ Card Cadou nu vor beneficia de discounturi suplimentare, ca de exemplu: cupoane, reduceri aniversare, etc. Produsele incluse in oferta platformei online https://ecocald.ro se pot vinde doar pe baza unei solicitari. O solicitare nevalidata nu implica o rezervare a produselor. Solicitarile vor fi satisfacute in ordinea cronologica in care au fost inregistrate in baza de date.

Prețul si stocul produselor

Preturile si stocul produselor sunt actualizate la un interval de max. 3 zile. Preturile din solicitari si proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii lor.

Pentru produsele care se aduc pe baza de solicitare speciala se poate cere plata unui avans de 100% din valoarea produsului.

In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne rezervam dreptul de a anula solicitarile ce contin aceste produse si de a informa clientii in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Stocul produselor comercializate de platforma online https://ecocald.ro este mentionat astfel:

  • IN STOC: produsul este in stocul fizic si se poate ridica / livra pe baza unei solicitari online, dupa validarea solicitarii. Solicitarile produselor cu statusul de stoc vor fi satisfacute in ordinea cronologica in care sunt inregistrate in baza de date. Toate produsele afisate cu statusul de stoc au un numar limitat de unitati. Actualizarea stocurilor se face conform celor mentionate mai sus – in consecinta pot aparea situatii in care un produs solicitat cu status stoc sa devina indisponibil in cazul in care acesta a fost validat pe o solicitare anterioara.
  • STOC EPUIZAT: produsul nu este disponibil in stocul ECOCALD dar urmeaza sa fie din nou disponibil dupa reaprovizionare de la furnizor.
  • PRECOMANDA: produsul este disponibil doar in sistem de precomanda ECOCALD. Producatorul isi rezerva dreptul de a modifica, fara anunt prealabil, data de lansare si pretul produsului.

Politica de livrare (modalitati si termene de livrare)

Livrare produselor se face dupa confirmarea platii comenzii, excluzand zilele non-lucrative si poate varia de la 2 zile, la 30 de zile. Tariful de expedierii este de 32 ron pentru produsele standard. Daca locatia de livrare nu este acoperita de Fan Courier, clientul va fi contactat de un agent ECOCALD pentru a fi informat despre costul livrarii.
Pentru produsele care nu pot fi ambalate în cutii, sau sunt fragile, se vor livra fixate pe paleti, costul transportului fiind de 175 ron.

Pentru livrarile prin curier, se recomanda ca inainte de primire sa fie controlata calitatea ambalajului si a produselor. Produsul (produsele) trebuie verificat pentru a nu avea deteriorari fizice cauzate de transport. De asemenea, se sugereaza controlul produsului in functie de specificatiile, accesoriile cu care este livrat – in cazul unei absente sau neconcordante se va actiona conform informatiilor de mai jos.

Se recomanda ca verificarea sa fie efectuata in prezenta curierului la momentul primirii comenzii, in cazul detectarii unei neconformitati, aceasta sa fie notata in procesul-verbal intocmit intre curier si client si sesizarea sa fie facuta in maxim 48 de ore de la primire, la adresa de email: ecocald@ecocald.ro. Sesizarea trebuie sa contina informatii despre comanda, despre starea produsului si, de preferinta, cateva fotografii cu produsul / ambalajul cu probleme. La comenzile cu verificare colet, controlul de catre client in prezenta curierului asupra integritatii produsului sau ambalajului este obligatoriu. Orice reclamatie ulterioara cu privire la integritatea produsului, accesoriilor sau ambalajului nu va fi luata in considerare!

Informatii despre produse si servicii

Aceste pagini reprezinta o descriere generala a gamei de produse si servicii ECOCALD SRL distribuite in Romania. Imaginile produselor de pe site sunt pentru scopuri de prezentare si nu implica responsabilitatea vanzatorului.

ECOCALD SRL isi pastreaza dreptul de a schimba/actualiza informatiile care apar pe acest site pe internet, in special cele legate de caracteristicile tehnice, la echipamentele modelelor prezentate si la preturi, in orice moment fara notificare prealabila, avand in vedere caracterul interactiv al site-ului, fara ca schimbarile sa implice responsabilitatea ECOCALD SRL.

Suntem disponibili pentru orice informatie, referitoare la tarife si disponibilitatea modelelor prezentate, precum si la cele mai recente evolutii ale acestora.

Dreptul de proprietate continut site web

Asupra intregului continut al site-ului web, drept de proprietate intelectuala apartin in totalitate ECOCALD SRL si nu pot fi folosite sau replicate fara permisiunea scrisa a proprietarului.

Persoanele care acceseaza acest site web au dreptul sa navigheze pe site-ul https://ecocald.ro si sa reproduca, sa traduca sau utilizeze informatiile publicate, doar cu acordul sursei. Pot fi integrate pe paginile proprii link-uri catre acest site web, folosind setarea deschiderii intr-o pagina noua.

Fotografiile prezentate sunt informative si pot include accesorii care nu sunt incluse in pachetul standard al produsului.
Specificatiile tehnice informative, pot fi schimbate fara o instiintare prealabila.

Garantii

Toate articolele vandute de magazinul online https://ecocald.ro, cu exceptia celor reambalate, se bucura de termeni de garantie conform normelor legale si conditiilor comerciale ale fabricantilor si distribuitorilor – toate produsele sunt noi (exceptand cele reambalate), in pachete originale. Garantia produselor vandute de ECOCALD SRL este oferita de centrele de service autorizate ale fabricantilor, prin transmiterea acestora in cazul neconformitatii, catre centrul de colectare garantii de la https://ecocald.ro sau direct catre centrele de service autorizate mentionate in certificatul de garantie. Clientul isi asuma responsabilitatea de a trimite componenta de inlocuit sau dispozitivul cu probleme la sediul nostru, pentru a fi inspectat de un specialist si, ulterior, in functie de o constatare, se va lua o decizie: fie reparatie, fie schimbarea componentei defecte. Mai multe informatii despre termenii de garantie se gasesc in manualul de utilizare al produsului. Produsele predate in centrul de colectare garantii de la https://ecocald.ro care nu sunt ridicate in termen de 90 de zile de la data notificarii de ridicare, vor deveni proprietatea Ecocald sau se va aplica o taxa de stocare de 25 lei / saptamana.

Returul produselor

Returul produselor se conformeaza legislatiei actuale si unei politici personale de returnare in unele situatii. Daca nu sunteti pe deplin satisfacut de produsele achizitionate de la Ecocald SRL, in perioada legala de 14 zile le puteti returna asumandu-va costurile de transport, iar noi va vom rambursa sumele imediat ce produsele sosesc si observam ca indeplinesc cerintele de returnare.

Formularul de retur poate fi descarcat de AICI.

Daca alegeti sa platiti cu cardul si/ sau cardul in rate si ulterior doriti sa returnati produsul, se va aplica 10 % din valoarea totala care reprezinta comisionul achitat de firma noastra catre procesatorul de plati.

Criteriile de retur care trebuie respectate sunt urmatoarele:

  • sa fie in ambalajul original
  • sa nu fie modificate
  •  sa nu fie deteriorate
  • sa fie respectate termenii de garantie

Daca cel putin una dintre aceste cerinte nu este respectata, avem dreptul de a retine un procentaj corespunzator cu gradul de uzura, din suma care va fi rambursata.

Expeditorul este responsabil pentru acuratetea datelor scrise pe documentul de transport (AWB) precum si de ambalarea adecvata si etichetarea coletelor.

Pachetele expediate de expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului (se sugereaza folosirea elementelor de siguranta, ex: polistiren, carton, folie cu bule de aer, etc. ).

Se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, precum si modului si duratei transportului.

Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari repetate, putand fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.

Costurile de expediere si manipulare pentru produsul returnat vor fi suportate de vanzator daca motivul returului este o eroare, precum un produs defect sau o livrare gresita. Pe de alta parte, daca produsul este returnat din cauza unei schimbari de opinie a cumparatorului, acesta din urma va fi responsabil pentru plata taxelor de retur.

Forta majora

Forta majora este un eveniment neprevazut, in afara controlului partilor si care nu poate fi prevenit.

Niciuna dintre parti nu va fi responsabila pentru neindeplinirea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neindeplinire este cauzata de un eveniment de forta majora.

Call Now Button
Ecocald
Informații generale

Pagina noastră web folosește cookies pentru a oferi vizitatorilor noștri cea mai bună experiență de utilizator dar și pentru a face mai eficientă funcționarea paginii noastre web. Cookie-urile sunt fișiere de date de dimensiuni mici pe care pagina web le plasează pe browser-ul dumneavoastră. Acestea salvează informațiile legate de navigare astfel încât la viitoarea vizită pagina noastră va recunoaște browser-ul dumneavoastră și va face mai confortabilă utilizarea paginii web. De asemenea, ele contribuie la asigurarea unor funcționalități, menținerea securității și dezvoltarea paginii nostre.

Aveți posibilitatea să modificați setările sau să eliminați cookie-urile. Puteți face acest lucru din meniul din partea stângă.

Puteți citi mai multe despre utilizarea cooki-urilor în Ghidul de Protecție a datelor.