Returul produselor se conformeaza legislatiei actuale si unei politici personale de returnare in unele situatii. Daca nu sunteti pe deplin satisfacut de produsele achizitionate de la Ecocald SRL, in perioada legala de 14 zile (OUG nr. 34/2014) le puteti returna asumandu-va costurile de transport, iar noi va vom rambursa sumele imediat ce produsele sosesc si observam ca indeplinesc cerintele de returnare.

Reglementările OUG 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului, nu se adreseaza persoanelor juridice si persoanelor ce ridica de la sediu comenzi. 

Daca alegeti sa platiti cu cardul si/ sau cardul in rate si ulterior doriti sa returnati produsul, se va aplica 10 % din valoarea totala care reprezinta comisionul achitat de firma noastra catre procesatorul de plati.

Criteriile de retur care trebuie respectate sunt urmatoarele:

  • sa fie in ambalajul original
  • sa nu fie modificate
  •  sa nu fie deteriorate
  • sa fie respectate termenii de garantie

Daca cel putin una dintre aceste cerinte nu este respectata, avem dreptul de a retine un procentaj corespunzator cu gradul de uzura, din suma care va fi rambursata.

Expeditorul este responsabil pentru acuratetea datelor scrise pe documentul de transport (AWB) precum si de ambalarea adecvata si etichetarea coletelor.

 

Formular retur
GDPR
Marketing by

Pachetele trimise de expeditor trebuie sa fie impachetate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia in timpul transportului (se recomanda utilizarea elementelor de siguranta, cum ar fi: polistiren, carton, folie cu bule de aer, etc.).

Este indicat ca ambalarea coletului sa fie adecvata greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului.

Ambalajul trebuie sa fie suficient de rezistent pentru a proteja continutul astfel incat acesta sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari repetate, putand fi realizat, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn sau plastic umplut cu polistiren.

Costurile de expediere  pentru produsul returnat vor fi suportate de catre vanzator daca returul este cauzat de o eroare, cum ar fi un produs defect sau o livrare gresita. In schimb, daca returul este rezultatul unei schimbari de opinie din partea clientului, acesta va suporta taxele de returnare.

Cadrul legal, dreptul de retragere si exceptarile prevazute de lege

Relația dintre părți este guvernată de următoarele acte normative:

OG 21/1992 privind protecția consumatorilor

OG 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață

Legea 148/2000 privind publicitatea

Legea 365/2002 privind comerțul electronic

Legea 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice

Legea 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților în relația cu consumatorii și armonizarea reglementărilor cu legislația europeană privind protecția consumatorilor

Legea 158/2008 privind publicitatea înșelătoare și publicitatea comparativă

OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii

Regulamentul UE 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE

OUG 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri, vanzarea produselor si garantiile asociate acestora

OUG 141/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de furnizare de conţinut digital şi de servicii digitale

Call Now Button